وبلاگ سرو شاهی

در این وبلاگ تمامی مطالب مرتبط با تکنولوژی و موارد دیگر قرار میگیرد.

وبلاگ سرو شاهی

در این وبلاگ تمامی مطالب مرتبط با تکنولوژی و موارد دیگر قرار میگیرد.

۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

ERP چگونه به کسب و کارها کمک می کند؟

مهم نیست که شما تولید کننده یا توزیع کننده چه شرکتی هستید، هر کسب و کاری به یک روش سازماندهی نیاز دارد تا بتواند سودآور و موثر باشد. اما حتی با دانستن این موضوع هم بسیاری از مشاغل کوچک  و متوسط کاملا مطمئن نیستند که به چه چیزی نیاز دارند. ERP یکی از ابزارهای قدرتمند و استراتژیک مدیریت فرایند کسب و کار است که می تواند برای مدیریت اطلاعات در یک سازمان استفاده شود. با وجود نرم افزار erp، صاحبان و رهبران کسب و کار می توانند کارهای خسته کننده را خودکار سازی و پشتیبانی کنند که این موضوع به کارمندان کمک می کند تا در نقش های خود سازنده تر عمل نمایند. اینکه erp چیست و چگونه می تواند به کسب و کارها کمک کند، موضوعی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

سیستم erp چیست؟

سیستم erp یا همان Enterprise Resource Planning از برنامه ها و ابزارهایی تشکیل شده است که به همه حوزه های کسب و کار شما کمک می کند تا با یکدیگر ارتباط موثرتری داشته باشند. نرم افزار erp تمام جنبه های یک سازمان را در یک سیستم اطلاعاتی جامع ادغام می کند که این امر باعث شده تمامی کارکنان به اطلاعات دسترسی داشته باشند و آگاهانه تر برای سازمان تصمیم بگیرند. سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی، جمع آوری داده ها، ذخیره سازی و استفاده از این داده ها را برای شما ساده تر خواهند کرد.

برای بررسی ادامه مطلب erp چگونه به کسب و کار کمک می کند، به وب سایت اقتصاد آفرین مراجعه کنید.


 

  • sarv1400 shahi
  • ۰
  • ۰

 

روش های آب بندی استخر 

نگهداری از استخرها جزء مهمترین کارهایی است که باید بعد از ساخت استخر انجام گیرد. با توجه به اینکه این روزها ساخت استخر از محبوبیت بالایی برخوردار است، عده زیادی اقدام به طراحی و اجرا استخرهای خصوصی در محیط باغ یا ویلا می کنند؛ همچنین با توجه به اینکه استخرها عموما از مواد نفوذ پذیری مانند سیمان ساخته شده اند، احتمال بروز نشتی بعد از ساخت استخر روباز یا سرپوشیده وجود خواهد داشت. استفاده از چسب آب بندی استخر، رنگ برای آب بندی استخر و سایر روش های موجود، از جمله راه حل هایی است که برای آب بندی استخر پیشنهاد می شود. در این مقاله می خواهیم به طور مفصل با نحوه آب بندی استخر و بررسی بهترین روش آب بندی استخر آشنا شویم. (به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رجا) 

روش های آب بندی استخر 

بهترین روش آب بندی استخر با توجه به نوع استخر تعین می شود. آب بندی استخر یکی از مهم ترین کارهایی است که در زمان انجام خدمات ساخت استخر صورت می گیرد. در واقع استخرها جزء سازه هایی به شمار می آیند که در تمامی مراحل ساخت و نگهداری با آب در ارتباط می باشند.

میدانیم که فشار آب موجود در استخر، در همه جای آن ثابت نیست، بدین معنی که در هر نقطه با توجه به عمق، این فشار تخمین زده می شود. علت این اختلاف فشار این است که جاذبه زمین در هر قسمتی که عمق بیشتری داشته باشد، زیادتر بوده و دلیل دوم یکپارچه و جامد نبودن سیال است. 

آب بندی استخر بتنی

  • آب بندی بتن استخر با ژل میکروسیلیس

  • آب بندی استخر به روش ژئوممبرین

  • آب بندی بتن استخر با استفاده از چسب بتن

  • استفاده از ابر روان کننده در ساخت بتن

  • استفاده از الیاف در بتن

  • آب بندی استخر با استفاده از رزین

  • آب بندی استخر توسط پودر های پلیمری

  • آب بندی استخر با رنگ و روکش

آب بندی رویه استخر

  • ایزوگام و قیرگونی کردن استخر

  • اندود کاری و اجرای پلاستر سیمانی آب بند

  • استفاده از انواع چسب آب بندی استخر

  • آب بندی استخر بلوکی

  • آب بندی استخر کشاورزی

مطلب مرتبط: طراحی استخر برای باغ ویلا

  • sarv1400 shahi
  • ۰
  • ۰

 

انواع استراتژی قیمت گذاری

قیمت گذاری، یکی از مهمترین فرایندهای فروش برای کسب و کارهای می باشد که در بسیاری از مواقع، دقت مورد نیاز برای این موضوع توسط مدیران صرف نمی شود. قیمت گذاری درست می تواند مشتری را به سمت خرید محصولات شما سوق دهد و به طبع، قیمت گذاری نامناسب نیز می تواند مشتری ها را از محصول یا خدمات شما دور کند. برقرار کردن تعادل مورد نیاز برای قیمت گذاری، می تواند کسب و کارها را به فروش مناسب برساند و این موضوع تاثیر مستقیم در موفقیت یک کسب و کار دارد. 

+به نقل از آفتاب آنلاین: انتخاب یکی از انواع استراتژی قیمت گذاری می تواند تاثیر قابل توجهی بر کسب و کار شما داشته باشد، چرا که با انتخاب قیمت نامناسب، ممکن است درآمد خود را از دست دهید و شانس جذب مشتریان جدید برای شما کاهش پیدا کند.

انواع استراتژی های قیمت گذاری 

با توجه به حوزه های کاری مختلف، محصولات متفاوت و مشتری ها، انواع استراتژی های قیمت گذاری برای سازمان های مختلف، با هم تفاوت دارند. با اینکه استراتژی های مختلفی برای قیمت گذاری وجود دارد، اما هر کدام از آنها مزایای خاص خود را دارند و همیشه یک هدف مشترک (افزایش فروش محصول یا خدمات) را دنبال می کنند. 

اهمیت استراتژی قیمت گذاری

در صورتی که محصول تولید شده توسط یک مجموعه قیمت پایینی داشته باشد، ممکن است مشتری فکر کند که از کیفیت خوبی برخوردار نیست! همچنین در صورتی که قیمت بالایی داشته باشد، احتمالا بسیاری از افراد محصولات دیگر را برای خرید ترجیح خواهند داد! احتمالا این سوال برای شما به وجود آمده است که در هر دو حالت، مجموعه ای از مشتری ها را از دست خواهید داد. خبر خوب این است که دقیقا استراتژی قیمت گذاری برای همین منظور تدوین می شود و با در نظر گرفتن یک قیمت منطقی در بازار می توانید تا حد زیادی مشتری های خود را داشته باشید.

با اینکه استراتژی های قیمت گذاری مختلفی وجود دارند، اما برخی از معروفترین آنها که توسط شرکت های معتبر مورد استفاده قرار می گیرند را در ادامه آورده ایم:

انواع قیمت گذاری

  • قیمت گذاری رقابت محور

  • قیمت گذاری افزون بر هزینه

  • قیمت گذاری روانشناختی

  • قیمت گذاری نفوذی 

  • استراتژی قیمت گذاری پویا

  • استراتژی قیمت گذاری باندلینگ

برای بررسی دقیقتر این استراتژی ها، می توانید مطلب، انواع استراتژی قیمت گذاری محصول و خدمات را در وب سایت آفتاب آنلاین بررسی کنید.

  • sarv1400 shahi
  • ۰
  • ۰

 

کاربرد انواع ویدئو پروژکتور می تواند برای فعالیت های خاصی باشد و این موضوع باعث شده تا افرادی که قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارند، در هنگام خرید دچار تردید شوند. در صورتی که اطلاعاتی کافی در مورد ویدئو پروژکتور ها ندارید، بهتر است تا در مورد و مهمترین قابلیت های ویدئو پروژکتور اطلاعاتی را کسب کنید. 

برای این منظور می توانید مقاله https://projectorbartar.com/projector-capability/ که در مورد قابلیت های ویدئو پروژکتور توسط تیم تحریریه پروژکتور برتر نوشته شده است را مطالعه کنید. به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، کاربرد انواع ویدئو پروژکتور، با توجه به ویژگی هایی که شرکت سازنده برای محصول در نظر گرفته، متفاوت است. دیتا پروژکتور های مختلف برای کاربرد های متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرند. اما در این بین، انواع ویدئو پروژکتور پرکاربردی مانند، پروژکتور اداری، پروژکتور خانگی و … عموما در بازار یافت می شوند و می توان آنها را جزو محصولات پرکاربرد نام گذاری کرد.

انواع ویدئو پروژکتور و کاربرد آن

ممکن است شما با توجه به نیاز هایی که دارید، ویدئو پروژکتور های ارزان قیمت تر با کاربرد های ساده تر انتخاب خوبی باشد و ممکن است برای برخی از کاربران که استفاده های حرفه ای دارند، انتخاب ویدئو پروژکتور هایی با قیمت بالاتر مناسب باشد. این موضوع دقیقا به کاربرد شما از ویدئو پروژکتور بستگی دارد. کاربرد انواع ویدئو پروژکتور با توجه به ویژگی هایی که در محصول گنجانده شده است، در نظر گرفته می شود. با در نظر گرفتن این موضوع بهتر است تا معروفترین انواع ویدئو پروژکتور را که در پایین آورده ایم را بشناسید.

  1. ویدئو پروژکتور خانگی : مناسب راه اندازی سینمای خانگی، دارای طیف مختلف قیمت و کیفیت، تولید توسط برند های مختلف پروژکتور 

  2. ویدئو پروژکتور اداری : مناسب برای ارائه های اداری، فعالیت هایی که در سالن کنفرانس انجام می شوند، دارای طیف مختلف قیمتی و تولید توسط برند های معتبر 

  3. ویدئو پروژکتور آموزشی : مناسب برای محیط های آموزشی، دارای قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول 

  4. پروژکتور جیبی : دارای انواع مختلف، مناسب برای حمل و نقل و استفاده در محیط های مختلف 

  5. ویدئو پروژکتور گیمینگ : دارای تاخیر کم، مناسب برای بازی های ویدئویی

  6. پروژکتور لیزری: ویدئو پروژکتور با کیفیت بالا، رنگ و نور بالا، قیمت نسبتا بالاتر نسبت به محصولات دیگر

  7. ویدئو پروژکتور 4k : دارای کیفیت فوق العاده بالا و تعداد پیکسل های بیشتر نسبت به محصولات دیگر

در صورتی نیاز بهتر است مطلب کاربرد انواع ویدئو پروژکتور از خبرگزاری آنا را مورد بررسی قرار دهید تا با کاربرد هر یک از محصولات آشنا شوید.

منبع: www.ana.press

  • sarv1400 shahi
  • ۰
  • ۰

 

مرکز خرید ویدئو پروژکتور در تهران

برای خرید انواع ویدئو پروژکتور بهتر است تا به مرکز خرید ویدئو پروژکتور در تهران مراجعه کنید. البته در صورتی که شهر محل سکونت شما با تهران فاصله زیادی دارد، می توانید از فروشگاه هایی که در مرکز خرید ویدئو پروژکتور در تهران هستند، خرید خود را انجام دهید. پروژکتور برتر، مرکز خرید و فروش ویدئو پروژکتور در شهر تهران می باشد که محصولات را خود را به صورت آنلاین به سراسر ایران ارسال می کند. 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رجا، یکی از مجهزترین و بزرگترین فروشگاه های ویدئو پروژکتور و لوازم جانبی پروژکتور، فروشگاه پروژکتور برتر است که می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری محصولات مورد نظر خود را از این مجموعه تهیه کنید. 

چه ویدئو پروژکتوری برای خرید مناسب است؟

با توجه به اینکه پروژکتور ها در انواع مختلفی تولید شده اند، نمی توان گفت چه مدل پروژکتوری برای خرید مناسب است. اما شما می توانید با توجه به نیاز خود از میان محبوب ترین پروژکتور ها، اقدام به خرید کنید. برخی از دسته بندی های محبوب ویدئو پروژکتور را در ادامه بررسی کرده ایم:

ویدئو پروژکتور خانگی

برای راه اندازی یک سینمای خانگی، بهترین گزینه خرید ویدئو پروژکتور خانگی می باشد که به خوبی می تواند تصاویری به بزرگی 300 اینچ را در محیط خانگی ایجاد کند. طیف مختلفی از قیمت و ویژگی ها برای این محصولات در نظر گرفته شده است و توسط برند های مختلفی به تولید می رسند.

ویدئو پروژکتور اداری 

در سالن های کنفرانس در محیط های اداری، معمولا از پروژکتور های اداری استفاده می شود و شما می توانید به راحتی و با استفاده از پروژکتور اداری، ارائه های خود را به گونه ای که برای تعداد زیادی از افراد قابل مشاهده باشد، ارائه کنید. 

ویدئو پروژکتور آموزشی

در بسیاری از مراکز آموزشی هوشمند، از تخته وایت برد هوشمند یا ویدئو پروژکتور استفاده می شود. با استفاده از این ابزار های آموزشی می توان مزایای بسیاری را در سیستم آموزشی نوین فراهم کرد.

از کجا پروژکتور بخریم؟

شما می توانید از فروشگاه معتبر ویدئو پروژکتور خرید خود را انجام دهید. 

 

منبع: رجانیوز

  • sarv1400 shahi