وبلاگ سرو شاهی

در این وبلاگ تمامی مطالب مرتبط با تکنولوژی و موارد دیگر قرار میگیرد.

وبلاگ سرو شاهی

در این وبلاگ تمامی مطالب مرتبط با تکنولوژی و موارد دیگر قرار میگیرد.

  • ۰
  • ۰

 

ERP چگونه به کسب و کارها کمک می کند؟

مهم نیست که شما تولید کننده یا توزیع کننده چه شرکتی هستید، هر کسب و کاری به یک روش سازماندهی نیاز دارد تا بتواند سودآور و موثر باشد. اما حتی با دانستن این موضوع هم بسیاری از مشاغل کوچک  و متوسط کاملا مطمئن نیستند که به چه چیزی نیاز دارند. ERP یکی از ابزارهای قدرتمند و استراتژیک مدیریت فرایند کسب و کار است که می تواند برای مدیریت اطلاعات در یک سازمان استفاده شود. با وجود نرم افزار erp، صاحبان و رهبران کسب و کار می توانند کارهای خسته کننده را خودکار سازی و پشتیبانی کنند که این موضوع به کارمندان کمک می کند تا در نقش های خود سازنده تر عمل نمایند. اینکه erp چیست و چگونه می تواند به کسب و کارها کمک کند، موضوعی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

سیستم erp چیست؟

سیستم erp یا همان Enterprise Resource Planning از برنامه ها و ابزارهایی تشکیل شده است که به همه حوزه های کسب و کار شما کمک می کند تا با یکدیگر ارتباط موثرتری داشته باشند. نرم افزار erp تمام جنبه های یک سازمان را در یک سیستم اطلاعاتی جامع ادغام می کند که این امر باعث شده تمامی کارکنان به اطلاعات دسترسی داشته باشند و آگاهانه تر برای سازمان تصمیم بگیرند. سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی، جمع آوری داده ها، ذخیره سازی و استفاده از این داده ها را برای شما ساده تر خواهند کرد.

برای بررسی ادامه مطلب erp چگونه به کسب و کار کمک می کند، به وب سایت اقتصاد آفرین مراجعه کنید.


 

  • ۰۱/۰۱/۳۰
  • sarv1400 shahi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی