وبلاگ سرو شاهی

در این وبلاگ تمامی مطالب مرتبط با تکنولوژی و موارد دیگر قرار میگیرد.

وبلاگ سرو شاهی

در این وبلاگ تمامی مطالب مرتبط با تکنولوژی و موارد دیگر قرار میگیرد.

  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید اکانت اینستاگرام را روی کامپیوتر باز کنید، باید به وب سایت رسمی اینستاگرام Instagram.com مراجعه کرده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور در نظر گرفته شده برای حساب خود، وارد شوید. بعد از وارد شدن، می توانید بر روی عکس نمایه کلیک کنید تا به پروفایل هدایت شوید و دکمه  Edit Profile را فشار دهید. 

در اینجا می توانید نام، نام کاربری، بیوگرافی و اطلاعات تماس خود را مشاهده کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید تغییرات مورد نظر خود را بر روی هر یک از مقادیر اعمال کنید. زمانی که کارتان تمام شد بر روی ارسال کلیک کنید تا فرایند های مورد نیازتان ذخیره شوند. با اینکه می توانید بیو اینستاگرام خود را در حالت دسکتاپ مدیریت کنید، اما با توجه به ابعاد، بهتر است این کار را در گوشی انجام دهید.

با استفاده از گزینه های منو در سمت چپ این پنجره، می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید، اعلان های خود را به روز کنید، مخاطبان را مدیریت کرده و به ویژگی های دیگر دسترسی داشته باشید. 

جستجو پیج اینستاگرام در کامپیوتر

برای جستجو یک اکانت در اینستاگرام، می توانید به راحتی آدرس (instagram.com/username) را در مرورگر خود وارد کنید؛ در نظر داشته باشید که به جای “username” باید آی دی اکانت مورد نظرتان را قرار دهید برای مثال: instagram.com/sarv.agency را جستجو کنید و بعد از جستجو نیز مانند حالت موبایل می توانید پست ها و اطلاعات اکانت مورد نظر را بررسی و مشاهده کنید. 

اما در صورتی که نام کاربری اکانتی که به دنبال آن هستید را ندارید، می توانید از فیلد جستجو استفاده کنید و اسم فرد یا کسب  و کاری که در مدیریت پیج اینستاگرام با کامپیوتر دنبال آن هستید را جستجو کنید تا لیست کشویی از اکانت ها به نمایش گذاشته شود. در نوار جستجوی اینستاگرام کامپیوتر، می توانید هشتگ، مکان و … را یافت کنید.

اگر به حضور پررنگ در اینستاگرام نیاز دارید اما به دلیل اینکه از اینستاگرام برای کسب و کار استفاده می کنید یا زمان کافی برای مدیریت اکانت خود ندارید، استفاده از خدمات مدیریت صفحه اینستاگرام بهترین راه حل برای رهایی از تفکر در مورد استراتژی، مدیریت محتوا و ... زمان سنجی. و تمام فعالیت های روزانه مورد نیاز برای تقویت حضور اینستاگرام و ایجاد تعامل بیشتر.

در هر صورت، استفاده از اینستاگرام می تواند کمی چالش برانگیز باشد، زیرا فاکتورهای زیادی برای ایجاد بهترین نتایج ممکن وجود دارد. حتی اگر یک حرفه ای اینستاگرام با دانش گسترده ای از زیر و بم این پلتفرم هستید، پیاده سازی هر چیزی که برای حساب خود در ذهن دارید در واقع زمان زیادی از شما می گیرد. علاوه بر این، این روزها رقابت سختی است و به طور واقع بینانه، نمی توانید به طور کامل از حساب های رقیب خود پیشی بگیرید.

بنابراین، بهتر است برای مدیریت صحیح حساب خود به یک مدیر اینستاگرام تکیه کنید تا تمام فعالیت های روزانه مورد نیاز را انجام دهد. نتایج بسیار بیشتر از گرفتن فالوور و لایک بیشتر خواهد بود. خدمات مدیریت اکانت اینستاگرام می تواند با استفاده از بهترین راه های ممکن آن را به طور موثر تبلیغ کند.

چرا داشتن خدمات مدیریت صفحه اینستاگرام ضروری است؟

همه ما هر روز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. و ما در زمان هایی زندگی می کنیم که رسانه های اجتماعی و در مورد ما اینستاگرام، بخش قابل توجهی از زمان ما را مصرف می کنند.

مهم نیست چقدر حرفه ای باشید، زمان کافی برای انجام کارهای روزانه برای رشد اکانت اینستاگرام خود نخواهید داشت. شما در واقع می توانید اکانت ها را دنبال کنید، مانند پست ها، به نظرات پاسخ دهید، و غیره، اما رشد اکانت خود به صورت حرفه ای و ارگانیک به موارد بیشتری نیاز دارد. و اینجاست که خدمات مدیریت صفحه اینستاگرام وارد عمل میشوند تا این راه حل ها را به شما ارائه دهند.

مدیر اینستاگرام چه می کند؟

یک مدیر اینستاگرام مسئول انجام هر کاری برای رشد اکانت شماست. آن شخص به طور کامل حساب شما را کنترل می کند و وضعیت اکانت IG شما را هر روز به شما گزارش می دهد. حضور آن مدیر به این معنی است که شما از تمام بارهایی که برای رشد حساب خود متحمل می شوید رها می شوید.

 

  • ۰۱/۰۹/۱۹
  • sarv1400 shahi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی