وبلاگ سرو شاهی

در این وبلاگ تمامی مطالب مرتبط با تکنولوژی و موارد دیگر قرار میگیرد.

وبلاگ سرو شاهی

در این وبلاگ تمامی مطالب مرتبط با تکنولوژی و موارد دیگر قرار میگیرد.

  • ۰
  • ۰

 

علت اهمیت بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا شامل تمام فعالیت های بازاریابی است که بر ایجاد و به اشتراک گذاری اطلاعات تمرکز دارد. اگر در مورد SEO خود جدی هستید، قطعاً باید بخشی از استراتژی شما باشد. اما امروزه، برای برندسازی نیز بسیار مهم است. به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند راهی عالی برای جذب مخاطب و نشان دادن اینکه در کاری که انجام می دهید متخصص هستید، است. در این پست، من توضیح خواهم داد که بازاریابی محتوا چیست، چرا برای سئو مهم است و چگونه می توانید استراتژی خود را تنظیم کنید!

 

بازاریابی محتوا چیست؟ 

بازاریابی محتوا به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند و مرتبط با مخاطبان خلاصه می شود. محتوای رایگانی که به آن‌ها کمک می‌کند مشکلاتشان را حل کنند یا درباره موضوعی که به آن علاقه دارند بیشتر بفهمند. مخاطبان شما از اطلاعات بهره می‌برند و شما و شرکتتان را به‌عنوان متخصص در یک زمینه خاص درک می‌کنند. در نهایت، تخصص شما دلیلی برای خرید محصولات یا خدمات شما خواهد بود. و احتمالاً دلیلی است که آنها به سایت شما باز خواهند گشت.

 

انواع بازاریابی محتوا

اولین نمونه از بازاریابی محتوا، وبلاگی است که در آن به طور مرتب مقالات جدیدی در مورد موضوعاتی در زمینه تخصصی خود ارسال می کنید. این نیز می تواند ساده ترین راه برای شروع شما باشد. در Yoast، بازاریابی محتوا یکی از کارهای اصلی ماست. ما دانش خود را در وبلاگ SEO خود به اشتراک می گذاریم و مطمئن شوید که این را در رسانه های اجتماعی و در خبرنامه خود نیز به اشتراک می گذاریم.

برای اینکه بتوانیم به همه کاربرانمان کمک کنیم، مقالاتی را برای افراد تازه وارد به سئو می نویسیم، مثلاً سئو چیست؟ و مقالاتی برای افرادی که کمی تجربه بیشتری دارند، مانند مقاله ما در مورد مدل NLP گوگل BERT. و اگرچه ممکن است متناقض به نظر برسد، اما به اشتراک گذاشتن دانش ما در مورد SEO تأثیر بسیار مثبتی بر فروش دوره های آنلاین سئو ما دارد. مخاطبان ما ما را به عنوان متخصص می دانند (احتمالاً از طریق تمام محتوایی که به اشتراک می گذاریم) و مایلند برای دسترسی به اطلاعات بیشتر پول بپردازند.

 

علاوه بر وبلاگ، بسیاری از اشکال دیگر بازاریابی محتوا وجود دارد که می توانید به آنها توجه کنید. برای مثال، برخی از سایت‌ها انتخاب می‌کنند که کتاب‌های الکترونیکی، ویدیوهای آموزنده، آزمون‌ها، برنامه‌ها، پادکست‌ها و حتی رویدادها ایجاد کنند. همه با تمرکز بر به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند در مورد موضوعی که مخاطبان به آن علاقه دارند. و اطلاعات ارزشمند به این معنی است که عمیق، آموزشی و ترجیحا منحصر به فرد است. بنابراین این بدان معناست که ایجاد این محتوا به زمان نیاز دارد و باید یک فرآیند مداوم باشد که در آن در صورت لزوم آن را به روز کنید.

 

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟

همانطور که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، ایجاد اطلاعات ارزشمندی که به صورت رایگان ارائه می کنید، ماهیت بازاریابی محتوا است. پس چرا به شما می گوییم محتوا ایجاد کنید تا آن را به صورت رایگان ارائه دهید؟

 

اعتماد و تخصص ضروری است

وب راهی کاملاً جدید برای ارتباط با افراد جدید، کشف شرکت های جدید و حتی تصمیم گیری در اختیار ما قرار داده است. احتمالا خودتان هم این کار را انجام می دهید. قبل از تصمیم گیری در مورد چیزی، از گرفتن یک گربه تا خرید یک لپ تاپ جدید، تحقیق آنلاین انجام دهید. همانطور که رقبای جدید هر روز ظاهر می شوند، کاربران نسبت به مکان و آنچه خریداری می کنند انتقاد بیشتری می کنند. تصمیم آنها در مورد مکان خرید محصولاتشان به طور فزاینده ای بر اساس اعتماد و رابطه آنها با یک شرکت است. یک استراتژی بازاریابی محتوای خوب فکر شده می تواند به شما کمک کند تا یک رابطه قوی با مخاطبان خود بر اساس تخصص و اعتماد ایجاد کنید.

 

نمونه ای از نحوه کار این

فرض کنید به دنبال یک لپ‌تاپ جدید هستید و مطمئن نیستید که کدام را تهیه کنید. ممکن است «چگونگی انتخاب لپ‌تاپ» را جستجو کنید و مغازه‌هایی را دریافت کنید که مستقیماً شما را به لپ‌تاپ‌هایشان هدایت می‌کنند. با این حال، سایت‌هایی را نیز دریافت خواهید کرد که راهنمای خرید لپ‌تاپ را به شما ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید کدام لپ‌تاپ برای شما مناسب‌تر است. با پرسیدن سوالاتی در مورد آنچه که به دنبال آن هستید، اما همچنین به شما اطلاعاتی آسان برای درک در مورد تفاوت بین لپ تاپ های آنها می دهد. آیا ترجیح می دهید مستقیماً به لیستی از بیش از 100 لپ تاپ بروید یا به صفحه ای بروید که به شما کمک می کند لپ تاپ های مناسب را فیلتر کنید؟

 

راهنمای خرید لپ‌تاپ بالا نمونه‌ای عالی از محتوایی است که به کاربر در پاسخگویی به سوال خود کمک می‌کند. و با آن اعتماد آنها را به محصولاتشان جلب می کند. این به شما نشان می دهد که بازاریابی محتوا چقدر می تواند برای ایجاد یک رابطه عالی با مخاطبان شما قدرتمند باشد. می توانید آن را با یک فروشنده در یک فروشگاه آفلاین مقایسه کنید. اگر یک فروشنده دوستانه باشد و وقت خود را برای کمک به شما صرف کند، تجربه کاربری بسیار بهتری نسبت به انتخاب لپ‌تاپ‌های خود بدون گفتن چیزی بیشتر از صبح بخیر به شما می‌دهد. به همین دلیل است که باید به لحن صدای خود نیز فکر کنید و از داستان سرایی در محتوایی که ایجاد می کنید استفاده کنید.

 

برای سئوی شما مفید است

بازاریابی محتوا علاوه بر ایجاد اعتماد و ایجاد ارتباط با مخاطبان، به شما در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) کمک می کند. بخش مهمی از سئو نوشتن محتوای با کیفیت است که بر روی کاربران شما متمرکز است. از آنجایی که کاربران شما تنها کسانی نیستند که محتوای شما را می خوانند، گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز متن شما را می خوانند تا تصمیم بگیرند چه زمانی صفحات شما را در نتایج جستجو نشان دهند. اگر در دنیای سئو تازه کار هستید، به آن فکر کنید

با استفاده از افزونه Yoast SEO ما که از بسیاری از موارد فنی سئو برای پهن کردن فرش قرمز برای موتورهای جستجو مراقبت می کند.

اگر بازاریابی محتوا بخشی جدایی‌ناپذیر از تلاش‌های بازاریابی شما باشد و روی ایجاد محتوای با کیفیت کار کنید، احتمالاً محتوای زیادی مرتبط با عباراتی که مخاطبان شما جستجو می‌کنند، خواهید نوشت. با نوشتن پست های وبلاگ بیشتر، وب سایت شما بیشتر و بیشتر ظاهر می شود. به طور کلی، رتبه شما بالاتر خواهد رفت. و همه این بازدیدکنندگان جدید خریداران بالقوه هستند. بنابراین، بازاریابی محتوا علاوه بر افزایش ترافیک، می تواند فروش شما را نیز افزایش دهد.

 

چگونه استراتژی خود را تنظیم می کنید؟

اول از همه، شما باید با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع کنید تا مطمئن شوید که در مورد چیزهای درست می نویسید. این بدان معنا نیست که نمی توانید در مورد آنچه می خواهید بنویسید، اما می تواند به شما کمک کند از همان کلماتی که مشتریان (بالقوه) خود استفاده می کنند استفاده کنید. که مهم است، زیرا به آنها کمک می کند محتوای شما را پیدا کنند.(تولید محتوا در اینستاگرام) تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود را انجام دهید تا لیستی از کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی ایجاد کنید که بتوانید در مورد آنها بنویسید. پس از ایجاد این لیست و تصمیم گیری در مورد اولویت این کلمات کلیدی، می توانید برنامه ریزی را شروع کنید.

 

یک برنامه ریزی واقع بینانه ایجاد کنید

در مورد تعداد وبلاگ هایی که شما و تیمتان می توانید در هفته یا ماه بنویسید واقع بین باشید، زیرا مهم است که زمان کافی برای محتوای خود صرف کنید. مطمئن شوید که یک تقویم سرمقاله ایجاد کرده اید، با تیم نویسندگان خود بنشینید و درباره اینکه چه کسی می خواهد چه چیزی بنویسد، طوفان فکری کنید. و از چه زاویه ای، مطمئن شوید که محتوای منحصر به فردی را به جهان ارسال می کنید. همچنین، به تنوع مطالبی که در مورد آن می نویسید توجه داشته باشید و در برنامه ریزی خود جایی برای نوشتن اخبار لحظه آخری که نمی توانید از قبل برای آن ها برنامه ریزی کنید، باز بگذارید. یک برنامه ریزی محتوا به خوبی می تواند به شما کمک کند تا در بازاریابی محتوایی خود در صدر قرار بگیرید.

 

محتوای سنگ بنای خود را انتخاب کنید

هنگام تنظیم یک استراتژی بازاریابی محتوا، مطمئن شوید که به محتوای سنگ بنای آن فکر کنید. شما باید حدود 4 یا 5 مقاله داشته باشید که برای شما، شرکت و مخاطبانتان ارزشمند باشد. این مقالات باید پست ها یا صفحات آموزنده باشند. وقتی این مقالات را نوشتید، باید هزاران پست وبلاگ دیگر درباره موضوعاتی مشابه این مقالات سنگ بنا بنویسید. مطمئن شوید که هر یک از این پست های وبلاگ جدید را از زاویه دیگری یا در مورد موضوع فرعی دیگری می نویسید. و فراموش نکنید که از این پست های وبلاگ به مقالات سنگ بنای خود پیوند دهید.

 

به ساختار سایت خود فکر کنید

اکنون که شروع به تولید محتوای بیشتر می کنید، مهم است که در مورد تأثیر این امر بر ساختار سایت خود فکر کنید. ایجاد (یا حفظ) یک ساختار سایت واضح به کاربران شما کمک می کند تا راه خود را به اطلاعاتی که به دنبال آن هستند بیابند. همین امر در مورد گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز صدق می کند. بنابراین، این هم از نظر قابلیت استفاده و هم از نظر سئو مهم است. راهنمای نهایی ما در مورد ساختار سایت را بررسی کنید تا ساختار سایت خود را بررسی کنید و در مورد همه این محتوای جدیدی که ایجاد می کنید چه پیشرفت هایی می توانید انجام دهید.

مطالب مرتبط : انواع مختلف نریشن

 

مطالب خود را تازه نگه دارید

کاش می‌توانستم چیز دیگری به شما بگویم، اما انتشار در پست وبلاگتان به این معنی نیست که دیگر نباید به آن نگاه کنید. هم برای کاربران و هم برای رتبه‌بندی، مهم است که هر از چند گاهی از محتوای موجود خود بازدید کنید. به این ترتیب می توانید با ایجاد تغییرات لازم برای مرتبط نگه داشتن محتوای خود، آن را تازه و به روز نگه دارید. این به روز رسانی های محتوای موجود خود را بخشی از برنامه ریزی محتوای خود قرار دهید و مطمئن شوید که این کار را به طور منظم برای محبوب ترین پست ها و صفحات وبلاگ خود انجام دهید.

اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، افزونه Yoast SEO Premium می‌تواند به شما در انجام تمام مراحل ذکر شده در بالا کمک کند. با هشدار به شما در هنگام نیاز به به روز رسانی محتوای سنگ بنای خود، ارائه پیشنهادات پیوند داخلی به شما، هدایت آسان URL های قدیمی به آدرس های جدید و موارد دیگر! اشتراک در Yoast SEO Premium همچنین به شما امکان دسترسی کامل به دوره های آکادمی ما را می دهد، مانند دوره ما در زمینه نگارش سئو، ساختار سایت و تحقیق کلمات کلیدی.

سخن آخر

در این پست وبلاگ، در مورد اینکه بازاریابی محتوا چیست و چرا باید استراتژی محتوای خود را ایجاد کنید، بحث کردیم. که به نوعی خود یک نمونه عالی از بازاریابی محتوا است. امیدوارم این مقاله اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار داده باشد که به پاسخ سوال شما کمک کرده باشد، زیرا این ماهیت بازاریابی محتوا است. من می خواهم یک بار دیگر بر اهمیت ایجاد فضای کافی برای بازاریابی محتوا تاکید کنم و به یاد داشته باشید که این یک استراتژی بلند مدت است.

 

منبع: 

  • ۰۰/۱۱/۱۰
  • sarv1400 shahi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی