وبلاگ سرو شاهی

در این وبلاگ تمامی مطالب مرتبط با تکنولوژی و موارد دیگر قرار میگیرد.

وبلاگ سرو شاهی

در این وبلاگ تمامی مطالب مرتبط با تکنولوژی و موارد دیگر قرار میگیرد.

  • ۰
  • ۰

به خوبی شناخته شده است که بازاریابی محتوا راهی موثر برای ایجاد برند شما و دستیابی به مخاطبان هدف شماست. یکی از انواع بازاریابی محتوا که در حال افزایش است، بازاریابی ویدیویی است. در واقع، طبق گزارشی از Demand Metric، 83 درصد از بازاریابان می گویند که ویدیو از همیشه مهمتر است. این امر توسط آمار WYZOwl منعکس شده است که نشان می دهد 87 درصد از کسب و کارها از ویدیو به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می کنند. در این مقاله، نگاهی به بازاریابی محتوای ویدیویی خواهیم انداخت و همچنین ایده‌های عالی بازاریابی محتوای ویدیویی را به شما ارائه خواهیم داد.

 

بازاریابی محتوای ویدیویی چیست؟

بازاریابی محتوای ویدیویی زمانی است که برندها محتوای ویدیویی تولید می کنند تا نمایه خود را به صورت آنلاین افزایش دهند. ویدئو معمولاً در یوتیوب یا یک شبکه اجتماعی منتشر می‌شود، اگرچه می‌تواند به شکل وبینار، دوره‌ها، ویدیوی زنده یا ویدیوی خود میزبان نیز باشد. وقتی ویدیو به خوبی انجام شود، می‌تواند راهی قدرتمند برای یک برند باشد تا پیام خود را به گونه‌ای که به راحتی برای مخاطبان زیادی قابل دسترسی باشد، منتشر کند. با هر دو استراتژی محتوای B2C و B2B کار می کند. نکته مهم در مورد بازاریابی محتوای ویدیویی این است که انجام آن به طور موثر آسان تر و آسان تر می شود. تعداد گزینه هایی که بازاریابان به آن اشاره کرده اند به این معنی است که واقعاً چیزی برای هر کسب و کاری وجود دارد، حتی آنهایی که مهارت های سنتی ضبط یا ویرایش ویدیو ندارند. در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا بازاریابی محتوای ویدیویی مهمتر از همیشه است.

 

ویدئوها راهی عالی برای توضیح محصول شما هستند

محتوای ویدیویی ابزار مفیدی برای کمک به خریداران بالقوه در مورد یک محصول است. در واقع، طبق WYZOwl، 94 درصد از بازاریابان می گویند استفاده از محتوای ویدیویی به افزایش درک کاربر از یک محصول یا خدمات کمک کرده است. مشتریان تنها زمانی محصول شما را می خرند که بدانند چه کاری انجام می دهد و چگونه به آنها کمک می کند. جای تعجب نیست که محتوای ویدیویی ابزار خوبی برای این کار است، زیرا عنصر بصری به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به وضوح نحوه عملکرد کارها را توضیح دهند.

 

ویدیوها بازده خوبی در سرمایه گذاری دارند

بازگشت سرمایه ای که از ویدیوی خود دریافت می کنید به چندین چیز بستگی دارد، از جمله اینکه چقدر استراتژی محتوای خود را سازماندهی کرده اید و کیفیت ویدیوهایتان. با این وجود، 83 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی WYZOwl می گویند که ویدیو بازگشت سرمایه خوبی به آنها می دهد. ممکن است تصور کنید که تولید ویدئو پرهزینه و زمان بر است. اما فناوری های زیادی وجود دارد که امکان ایجاد ویدیوی خوب را سریع و بدون بودجه زیاد فراهم می کند. نه تنها بسیاری از ما ضبط‌کننده‌های ویدیویی باکیفیت را به شکل تلفن‌های هوشمند در جیب خود داریم، بلکه راه‌حل‌های نرم‌افزاری مانند VideoScribe و Doodly ایجاد فیلم‌های توضیحی جذاب را با هزینه کم آسان می‌کنند. وقتی ویدیوهای خود را تولید می کنید هزینه کمتری به این معنی است که به دست آوردن بازگشت سرمایه مثبت آسان تر است.

 

استفاده از محتوای ویدیویی به روش های مختلف

بازاریابان در مورد نحوه استفاده از محتوای ویدیویی گزینه های زیادی دارند. این بدان معناست که یافتن روشی که با اهداف بازاریابی شرکت شما مطابقت داشته باشد آسان است. در حالی که YouTube مکان واضحی برای شروع هنگام ایجاد ویدیو است، در اینجا برخی از گزینه های دیگری وجود دارد که می توانید استفاده کنید:

 

  • اکثر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از جمله اسنپ چت، فیس‌بوک، اینستاگرام و یوتیوب به شما امکان می‌دهند داستان‌هایی را که پس از مدت زمان مشخصی ناپدید می‌شوند، پست کنید. اینها عالی هستند زیرا می توانند بسیار سریع و ارزان ایجاد شوند و مستقیماً با مخاطبان شما صحبت می کنند. برای اینکه داستان‌ها مؤثر باشند، باید در رسانه‌های اجتماعی مخاطب داشته باشید یا در حال ایجاد کردن باشید.

  • ویدیوی زنده در سال‌های اخیر با غول‌های صنعتی مانند فیس‌بوک، یوتیوب و توییچ رشد کرده است که همگی راه‌هایی را برای پخش محتوای زنده به مشاغل ارائه می‌دهند. ویدئوی زنده می تواند موثر باشد. فیس بوک گفت که استریم های زنده شش برابر بیشتر از ویدیوهای معمولی تعامل دارند.

  • وبینارها روشی عالی برای استفاده از ویدئو برای تعامل مستقیم با مشتریان بالقوه شما هستند. آنها می توانند برای پاسخ به سؤالات خاصی که ممکن است مشتریان در مورد محصول شما داشته باشند، یا برای آموزش چیزی در مورد صنعت شما به مخاطبان مورد استفاده قرار گیرند و در نتیجه خود را به عنوان یک مرجع معرفی کنید. نرم افزارهایی مانند GoToWebinar یا Livestorm برگزاری (یا حتی خودکارسازی) وبینارها را برای مشاغل آسان می کند. یکی از وبینارهایی را که در Act ایجاد کرده ایم، بررسی کنید! در مورد نحوه ایجاد صفحات فرود برای تولید سرنخ های بیشتر از وب سایت خود.

 

  • روش ابتکاری دیگر برای استفاده از ویدئو در سطح یک به یک است. بازاریابان می‌توانند پیام‌های سریعی را برای پیگیری خریدها یا درخواست‌ها ضبط کرده و ارسال کنند. این می تواند تجربه مشتری را بهبود بخشد.

جذاب بودن تولید محتوای ویدیویی

همانطور که فناوری ضبط ویدیو را برای مشاغل آسان کرده است، تماشای محتوای ویدیویی را نیز برای مردم بسیار راحت کرده است. تعداد زیادی آمار وجود دارد که این موضوع را نشان می دهد. در اینجا برخی از قانع کننده ترین آنها آورده شده است:

 

  • در سال 2017، وبلاگ رسمی YouTube اعلام کرد که مردم هر روز بیش از یک میلیارد ساعت محتوای YouTube را تماشا می کنند.

  • در اوایل سال جاری، توییتر فاش کرد که در هر پلتفرم خود ۲ میلیارد بازدید ویدیویی دارد.

 

اگر ویدیو نمی‌سازید، یکی از محبوب‌ترین روش‌های مصرف محتوا را از دست می‌دهید.

 

تاثیر تولید محتوا ویدیویی در سئو سایت

آپلود ویدیوهایی در یوتیوب که عبارات جستجوی رایج را هدف قرار می دهند، می تواند راه خوبی برای قرار دادن کسب و کار شما در صفحه اول گوگل باشد. این به این دلیل است که گوگل ویدیوهای YouTube را در بالای صفحه برای بسیاری از عبارات جستجو قرار می دهد. در اینجا یک نمونه از این در عمل آورده شده است. وقتی عبارات «نحوه ویرایش ویدیوها در آیفون» را جستجو می‌کنید، Google سه ویدیو را در زیر قطعه برجسته و بخش «افراد نیز سؤال می‌کنند» اما بالای نتایج جستجوی معمولی نشان می‌دهد.

 

نتیجه گیری

ویدیو یک راه عالی برای بازاریابان برای دسترسی به مردم است. ایجاد و اشتراک گذاری محتوای ویدیویی با کیفیت بالا برای کسب و کارها از همیشه آسان تر است. اگر قبلاً ویدیو را به عنوان بخشی از استراتژی محتوای خود ندارید، شاید باید به آزمایش چند پروژه فکر کنید.



 

  • ۰۰/۱۱/۰۴
  • sarv1400 shahi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی